قابل توجه اهالی محترم حسین ابادشاملو مرحله اول سرشماری نفوس و مسکن  سال 1395 تا 25 مهر از طریق سایت به نشانی www.sarshomari95.ir     صورت میپزیرد در همین راستا پیام معاون استانداری همدان و فرماندار ویژه شهرستان ملایر را به استحضار میرسانیم ..

مردم شریف، فرهیخته و فرهنگ مدار شهرستان ملایر

سلام علیکم؛

 

 گمان یکی از مظاهر مهم توسعه اجتماعی و فرهنگی، توجه اقشار مختلف مردم به تحولات پیرامون ، تلاش در راستای بهبود شرایط اجتماعی و پیشبرد توسعه ملی است؛ امری مهم که مشارکت در سرشماری عمومی نفوس و مسکن، یکی از مظاهر شایان توجه آن است. برنامه ای ملی که در بازه های زمانی پنج ساله، به منظور کسب اطلاعات دقیق از روند تحولات جمعیتی کشور و تدوین برنامه متناسب، توسط مرکز آمار ایران انجام و نیازمند مشارکت و همراهی شما شهروندان عزیز می باشد.

امید که همچون همیشه با مشارکت گسترده در این طرح مهم ملی، که به منظور حراست از منابع طبیعی، حفظ محیط زیست، ارائه سریع اطلاعات و صرفه جویی در هزینه ها، به شکلی کاملا نوین و مبتنی بر مشارکت مردمی، به دو شیوه اینترنتی و مراجعه حضوری برگزار خواهد شد، دولتمردان و خدمتگزاران خود را یاری کنید؛

شایان ذکر است شرکت در سرشماری اینترنتی با مراجعه به سایت سرشماری به نشانی: www.sarshomari95.ir  به دلیل مزایای فراوانی که به لحاظ صرفه جویی در وقت و مدیریت درست منابع ملی، به همراه خواهد داشت، به مراتب بر شیوه مراجعه حضوری ارجحیت دارد. دوستدارتان هستیم، موید و پیروز باشید.