🔹30 میلیارد ریال #طرح_عمرانی در #بخش_جوکار ملایر بهره برداری شد  


🔹همزمان با #چهارمین روز از ایام الله دهه فجر 14 طرح عمرانی با اعتباری حدود 30 میلیارد ریال در بخش جوکار ملایر #افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.    

🔹به گزارش روابط عمومی فرمانداری، به نقل از  ایرنا، معاون استاندار و #فرماندار_ویژه_شهرستان_ملایر روز یکشنبه در آیین بهره برداری از #ساختمان_دهیاری روستای #حسین_آبادشاملو ملایر افزود: امروز خدمات #دولت_تدبیر_و_امید در روستاها مثال زدنی است و به رغم همه تنگناهای مالی، طی پنج سال گذشته به اندازه چندین سال پس از #پیروزی _نقلاب در روستاها کار انجام شده است. 

🔹عبدالعظیم رضایی مردم بویژه روستاییان را #صاحبان_اصلی انقلاب دانست و گفت: ارائه خدمات به روستاها امروز از اولویت های مهم دولت است که در همین راستا دولت وظیفه خود می داند به مطالبات مردم پاسخ دهد. 

🔹وی با بیان اینکه مردم شایستگی ارایه بهترین خدمات را دارند، بیان کرد: باید برای #تحقق_مطالبات مردم در سایه وحدت و تبعیت از #رهبر_معظم_انقلاب با شناخت آرمان های امام راحل و شهدا تلاش کنیم. 

🔹رضایی با تاکید برای اینکه امروز پس از گذشت 39 سال از عمر انقلاب روستاها نباید با مشکلات و موانع خاصی مواجه باشند، افزود: روستای حسین آبادشاملو یکی از روستاهای سرزنده، سرآمد و فعال بویژه در دوران انقلاب است که بزرگان و علمای زیادی در این روستا برای تبلیغ علوم دینی و اسلامی مجاهدت کردند. 

🔹وی بر لزوم #صرفه_جویی در مصرف آب و #توسعه_آبیاری_نوین به منظور مدیریت منابع آب کشاورزی در روستاها تاکید کرد و ادامه داد: این آب متعلق به ما نیست، بلکه باید برای رسیدن آب به #نسل_های_بعدی از این نعمت الهی درست استفاده کنیم. 

🔹رضایی با بیان اینکه بیشتر تلاش ها در راه انقلاب توسط روستاییان انجام شد، گفت: مردم روستاها به واسطه اعتقاد راسخ و محکمی که داشتند، هزینه های سنگینی در راه اسلام و انقلاب دادند و #حق_بیشتری به گردن نظام و مسئولان دارند.  

🔹همچنین #ساختمان_دهیاری روستای حسین آباد شاملو به مساحت 180 مترمربع به بهره برداری رسید. 

🔹 #لایروبی_قنات روستای حسین آبادشاملو با اعتبار 500 میلیون ریال از دیگر طرح های بخش جوکار بود. 

🔹همچنین به طور همزمان 6 طرح جهاد کشاورزی بخش جوکار با اعتبار 6 میلیارد و 175 میلیارد ریال شامل چهار طرح آبیاری نوین 2 طرح مرمت و لایروبی قنات افتتاح شد. 

🔹علاوه بر این یک #طرح_پرورش_زالو در روستای حسین آباد شاملو با تعداد مولد 45 هزار قطعه و 12 باب استخر با اعتبار 15 میلیارد ریال به بهره برداری رسید که سالیانه ظرفیت تکثیر 500 تا 800 هزار قطعه زالو را دارد و برای سه تن اشتغال ایجاد کرده است.