سفر خدمت نمایندگان مجلس شورای اسلامی مردم ملایر جناب آقای حاج محمد کاظمی و حجت الاسلام احد آزادیخواه بخشدار محترم بخش جوکار و روسای ادارات خدمات رسان شهرستان ملایر در جمع مردم شهید پرور حسین آبادشاملو جهت آشنایی با مشکلات مردمبه نقل از کانال حاج محمد کاظمی

کاظمی در جمع اهالی حسین آباد شاملو:

ما شرمنده کشاورزان هستیم

14 مرداد 95



نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع اهالی روستای حسین آباد شاملو با یادآوری اصالت و زحمات گذشتگان این خطه با برکت ملایر در پرورش فرزندان دیار حسین آباد، تربیت شدگان مکتب قرآن و اهل بیت در این روستا را مفاخر متدین امروز دانست که در مناصب مختلف کشوری با روحیه ای انقلابی در حال خدمت رسانی به مردم اند.

کاظمی همدلی و همراهی اهالی حسین آباد در گشودن گره ها را مسبوق به سابقه توصیف کرد و با بیان خاطراتی از دوره حضور حضرت آیت الله امینی در سالیان پیش از انقلاب اسلامی، تعهد و اراده اهالی حسین آباد را مثال زدنی دانست.

نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس پس از شنیدن سخنان و دغدغه های تعدادی از روستاییان، با انتقاد از سیاست های کلان بخش کشاورزی در کشور، موثر نبودن این تدابیر در رفع معضلات کشاورزان را عامل شرمندگی دست اندرکاران دانست و با اشاره به مشکلات عدیده زحمت کشان حوزه کشاورزی ، بهره مندی روستاییان از منافع و عواید مالی را اندک شمرد.

کاظمی در بخشی از سخنان خود توجه به خرید تضمینی محصولات کشاورزی را امری ضروری قلمداد کرد و از پیگیریها و اقدامات انجام شده در این حوزه گزارشی ارائه داد.

ناکارآمدی صندوق بیمه محصولات کشاورزی از دیگر موضوعاتی بود که نماینده ملایر به آن اشاره کرد.

نایب رییس کمیسیون حقوقی مجلس استفاده از سیستم های نوین آبیاری و کشت و زرع را عاملی برای تقویت مزیت های رقابتی دانست و پایین آوردن قیمت نهاده های کشاورزی و خرید تضمینی محصولات را از عوامل رونق روستاها بیان کرد.

نماینده ادوار ملایر در مجلس با اشاره به پروژه چهاربانده شده محور جوکار به تویسرکان، از تدابیر پیش بینی شده برای استفاده حداکثری از این ظرفیت در جهت توسعه حسین آباد و رونق اقتصادی این منطقه خبر داد.

در ادامه جناب آقای حجت الاسلام حاج آقا آزادیخواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ایراد سخنرانی فرمودند به نقل از کانال خبری ایشان:

.‍ ⚜حضور در جمع اهالى روستاى حسین آباد


📈به دنبال سلسله برنامه هاى سفرهاى خدمت،عصر روز پنجشنبه ٩٥/٥/١٤ حجت الاسلام آزادى خواه و حاج محمد کاظمى به همراه مسئولین ادارات شهرستان از جمله راه و شهرسازى،جهاد کشاورزى،شبکه بهداشت و درمان،بنیاد مسکن انقلاب اسلامى،اداره گاز و بخشدار محترم جهت بررسى مسائل و مشکلات موجود،ابتدا در بخشدارى شهر جوکار به بحث و تبادل نظر پرداخته،سپس براى ارائه گزارش نهایى وارد مسجد روستاى حسین آباد شده تا بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء از نزدیک با اهالى روستا صحبت کنند. 


▫️حجت الاسلام آزادى خواه در جمع مردم،هدف از سفر خدمت را دیدار چهره به چهره مسئولین با مردم شریف روستاها و آشنا شدن با مشکلات و مطالبات آنها دانست که سعى خواهد شد در رفع این مسائل اقدامات مؤثرى صورت پذیرد.در ادامه،نمایندگان ملایر مردم را در جریان تصمیمات اتخاذ شده قرار دادند که اهم آن به شرح زیر است:


✳️در حوزه بهداشت و درمان،پزشک درمانگاه به صورت بیتوته اى باشد.


✳️طى جلسه ای از طریق نمایندگان با وزیر ورزش و جوانان،نسبت به تکمیل ساختمان سالن ورزشی اعتبار لازم تأمین گردد.


✳️مخزن آب شرب روستا در سال جارى ساخته شده و مورد بهره بردارى قرار گیرد؛همچنین توسعه و اصلاح شبکه ى آبرسانى صورت پذیرد.


✳️با همکارى مردم روستا و بنیاد مسکن و اداره راه و شهرسازى در صورت تعیین تکلیف شدن زمین هاى موجود در کنار جاده،در ورودى روستا جهت توسعه ى حسین آباد میدان احداث گردد.